Friday 23 December 2011

Family Baru :D

Assalamualikum :)
Haha . Kami bukan lesbian okeyh .
Kami just main-main jea . Kot2 nnti dh lme x jmp , yela thn dpn kn dh nk masuk form 1 
So , kiteorang pun saje2 buat bende2 nih . 
Hidup Mestilah Kene Happy Selalu :D


Okeyh , dekat atas tuh husbund aini dgn ank aini .
Cehhhh .
Yang pakai shawl putih tuh husbund aini .Namanya Farzana . MemangBaek :)
Yang pkai tudung hitam pula Pika anak saya , cantik kan ? Die ikut jejak saya la tuh :)
Kiteorang memang family yang happy sekali .#yer la tuh


Yang ni pulak NununComel :)
Suami Pika .
Tengoklah tuh , asyik online dekat facebook .
Tak de keje laen .
Haishh , cari la keje .Nanti anak saya nak makan ape ?
Haha . Nunun , maen jea . Jangan marah taw ;)


Ni la besan aini . Mak Nunun .
Cantik kan . Nama die Iman :)
Gambar nih mase die lepas bangun tidur .
Memang suka bergambar la besan saya nih .
Sayang saya dekat besan saya yang sorang nih :)
Haha .


Alahai , MunirahTinggi nih !
Okeyh , ni pulak suami Iman .
Macam mak orangkan ?
Haha . Jangan marah ye moon :)
Die ni adalah ayah yang terbaek . #terbaeklasangat
Haha.

Okeyh , itu jea la yang dapat saya story kan kepada viwers sume . Haha
Hmmm , jangan marah ye sesiap yang ade dekat sini yang membuatkan
anda sakit hati . Ini cuma hiburan semata-mata .
ThankYou :)

No comments: